• 20-10-2006, 14:54:46
    #28
    Kör pazarında gözlük satmak gibi olmuş. Ciddi alıcı dahi olsam böylelikle almam (ki o parayı zaten veremem o ayrı birşey)
  • 20-10-2006, 19:27:57
    #29
    alorak82 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kör pazarında gözlük satmak gibi olmuş. Ciddi alıcı dahi olsam böylelikle almam (ki o parayı zaten veremem o ayrı birşey)
    Evet o körlerden biri sensin sanırım boş mesaj atmayın diye belirtmişim değil mi?

    PM'ler atıldı.
  • 21-10-2006, 17:23:00
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Pm Alabilirmiyim ?
  • 21-10-2006, 22:07:05
    #31
    SuskunDünyam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm Alabilirmiyim ?
    Sen almasanda olur Meraktan istediğin kesin.
  • 21-10-2006, 22:40:01
    #32
    pm alabilirmiyim
  • 21-10-2006, 22:50:30
    #33
    Orange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satılık site..: Link için pm atınız.
    pr3 alt sayfalarıda pr3 ve pr2
    hiçbiyerden banı yok
    Konular: 88.500, Mesajlar: 388.500, Üyeler: 18.500
    + 3 domain
    + 7 aylık lisans
    + resim upload bölümü
    + flash oyun bölümü
    + tv izleme bölümü
    + 1 aylık reseller(resellerzoomdan)
    hitin %60'ı googleden geliyor(buna bağlı olarak günde baya misafir geliyor) hiçbiryere reklam vermedim..
    Tekil hit 1000 - 1500 arası dalgalı (ilgilensem ve reklam verseydim artardı + üyelere mail atamıyorum server uçacak diye tırsıyorum )
    Fiyat: 800 YTL
    ilgilenemediğimden dolayı satıyorum.
    (Aklınıza takılan soru olursa veya Saçma sapan mesaj atıcaksanız PM atın konuyu kirletmeye gerek yok.)
    S.A.

    Lisansim ve sunucum var. Sadece domain + dbase satmayi dusunur musunuz ?

    Hayirli aksamlar.
  • 21-10-2006, 23:11:09
    #34
    ForumGuy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    S.A.
    Lisansim ve sunucum var. Sadece domain + dbase satmayi dusunur musunuz ?
    Hayirli aksamlar.
    Zaten reseller bir aylıktı.Lisansı saymazsak istediğim fiyatı pm ledim.

    PM'lerinizi attım.
  • 21-10-2006, 23:51:22
    #35
    Şu an 700 ytl teklif var(lisans harici).. Başka teklif gelmez ise bayramdan sonra satılıcaktır bilginize.
    PM atılmıştır.
    Edit: yanında Sedo hesabınıda vereceğim(içinde 0.61€ vardı en son).
  • 22-10-2006, 01:34:44
    #36
    bende pm alabilirmiyim arkadaşım .