• 23-10-2006, 23:44:12
    #46
    WoM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamın profilinde yazıo bakın göreceksiniz ya
    Ya sen ne zekisin öyle, Burası maxigeyiq değil.

    + PM'ledim..
  • 23-10-2006, 23:57:06
    #47
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pm alabiliriyim?
  • 24-10-2006, 00:28:08
    #48
    PM'ledim..
  • 25-10-2006, 05:05:27
    #49
    Üyeliği durduruldu
    Pm alabilir miyim ?
  • 25-10-2006, 05:17:03
    #50
    WoM
    Üyeliği durduruldu
    Orange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya sen ne zekisin öyle, Burası maxigeyiq değil.

    + PM'ledim..
    N alaka ya neyse hayırlı satışlar..
  • 25-10-2006, 13:44:06
    #51
    Pm'ledim..
  • 25-10-2006, 13:57:06
    #52
    banada pm atarmısın?
  • 25-10-2006, 17:33:28
    #53
    PM'ledim..
  • 25-10-2006, 18:12:51
    #54
    Üyeliği durduruldu
    OM alabilirmiyim?