Satılık site..
76
●4.679
- 20-10-2006, 19:27:57Evet o körlerden biri sensin sanırım boş mesaj atmayın diye belirtmişim değil mi?alorak82 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PM'ler atıldı. - 21-10-2006, 22:07:05Sen almasanda olur Meraktan istediğin kesin.SuskunDünyam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2006, 22:50:30S.A.Orange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lisansim ve sunucum var. Sadece domain + dbase satmayi dusunur musunuz ?
Hayirli aksamlar. - 21-10-2006, 23:11:09Zaten reseller bir aylıktı.Lisansı saymazsak istediğim fiyatı pm ledim.ForumGuy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PM'lerinizi attım.
)