Konu
Satılık site..
21-10-2006, 23:11:09
#34
Orange
ForumGuy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
S.A.
Lisansim ve sunucum var. Sadece domain + dbase satmayi dusunur musunuz ?
Hayirli aksamlar.
Zaten reseller bir aylıktı.Lisansı saymazsak istediğim fiyatı pm ledim.
PM'lerinizi attım.