ForumGuy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
S.A.
Lisansim ve sunucum var. Sadece domain + dbase satmayi dusunur musunuz ?
Hayirli aksamlar.
Zaten reseller bir aylıktı.Lisansı saymazsak istediğim fiyatı pm ledim.

PM'lerinizi attım.