Konu
Satılık site..
20-10-2006, 19:27:57
#29
Orange
alorak82 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kör pazarında gözlük satmak gibi olmuş. Ciddi alıcı dahi olsam böylelikle almam (ki o parayı zaten veremem o ayrı birşey)
Evet o körlerden biri sensin sanırım boş mesaj atmayın diye belirtmişim değil mi?
PM'ler atıldı.