alorak82 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kör pazarında gözlük satmak gibi olmuş. Ciddi alıcı dahi olsam böylelikle almam (ki o parayı zaten veremem o ayrı birşey)
Evet o körlerden biri sensin sanırım boş mesaj atmayın diye belirtmişim değil mi?

PM'ler atıldı.