• 24-08-2006, 15:10:23
    #46
    Üyeliği durduruldu
    Saho benım baslıklarıma yorum yapmak için bu cesareti nerden buluyorsun anlamıs değilim...
    Kendinden Utanmalısın

    ( Söz meclisten dışarı arkadaşlar. Saho denen bu kişilikle farklı bır konumuz vardı. Mesajda başlı başına art niyet var. )
  • 24-08-2006, 15:21:11
    #47
    Üyeliği durduruldu
    niye utanam evet art niyet var trafiğimi az mı bitirdin sonra arkadamdan atıp tutmalar neyse bilen biliyor benim ne olduğumu daha cevap vermiyecem sana inşallah satamazsın başında paralanır vs.vs. bildiğin bedduları kendine oku işte beni uğraştırma(yeteri kadar çıtayı alçalttım daha alçaltmayacam cevap vermeyecem }
  • 24-08-2006, 15:25:36
    #48
    Üyeliği durduruldu
    Sımdı olayı bastan sona anlatırdım da art niyet var diyorsan zaten sorun yoktur... Teşekkür ederim bu sitenin kalitesini arttırdı. Senin kaliteni düşürdü diyecem ama dilim varmıyor. Kaliten ortada zaten...

    Trafiğini hiçbir zaman senden ızınsız kullanmadım fakat sorun trafikse trafik için bu kadar kendini harap ediyorsan gel yanıma msn me gel sana haksız yediğimi düşündüğün ( ki yemin ederim ki hiçbir zaman senden izinsiz kullanmadım. Sadece izin aldığımı inkar ettin modullerimi alıp işin bittikten sonra ) trafiğin 3 katı kadar trafiği vereceğim. 1 Sene Boyunca... Söz !

    Beddua etmem ben kimseye merak etme... Senin gibi birine bile herzaman merhamet ederim... !

    Şimdi mümkünse Defol !
  • 24-08-2006, 15:37:15
    #49
    Üyeliği durduruldu
    bu sitenin pr degeri kac?

    3

    ne zaman satilcak?

    bi arkadas 1 milyar verdikten sonra
  • 24-08-2006, 15:41:22
    #50
    Üyeliği durduruldu
    Frost ben hariç iki kişi daha senin bu sorularına yanıt verdi sadece bu sayfada ama hala aynı sorular uzerınde duruyorsun. 5-6 defa bu soruyla karsıma çıktın. Yani bir insan bu kadarmı aptal olur...
    Bak hemen bu sayfada Ylmz arkadasımızda anlattı :

    ylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/184043-post14.html

    ilk teklif frost arkadaşımdan gelmiş, yani bu demektir ki bugun akşamüstü saat 17.30 da site teklif i biticek ve arkadaşın en son kim teklif vermişse ona satıcak.

    Kaldı ki 1000 ytl direk satış fiyatı arkadaşlar karıştırmayın. 500 ytl açılış fiyatı, ben açık arttırmaya katılmadan hemen almak istiyorum dersen 1000 ytl verir alırsın.

    Ayrıca açık arttırma sürecinde direk fiyatı geçerse direk fiyat artık kabul edilmez. ben 1001 ytl dediğim an kimse 1000 ytl verip alırım diyemez. direk fiyatı hızlı olan kazanır mantığı. Neyse,, bugun akşam üstü 17.30 bitmesi gerekiyor ama hala ciddi bir alıcı yok. Bööle giderse satış iptaldir.
    Allah'ım sen cahil insanlardan koru beni...
  • 24-08-2006, 19:52:44
    #51
    Misafir
    İnsanı konu açmaya pişman ediyorlar walla.
  • 24-08-2006, 21:22:58
    #52
    Üyeliği durduruldu
    GLadiatoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanı konu açmaya pişman ediyorlar walla.
    Dehşetsin

    Neyse konuda öldü sanırım cıddı anlamda teklif gelmedi. Başlıkta kapandı. Hayırlısı olsun
  • 24-08-2006, 21:33:57
    #53
    Üyeliği durduruldu
    Açık arttırma nasıl yapılır bilmeyen arkadaşlar aşağıdaki adresten girsinler bu siteyi incelesinler belki bir fikir edinirler:

    Sell Your Site

    Site satılırken veya açık arttırma başladıktan sonra HEMEN AL(BIN=buy it now) fiyatı konur. Bu fiyat arttırma başlatılırken veya başlatıldıktan sonra gelen tekliflere göre konabilir. Aynı zamanda açık arttırmada RESERVE yani o rezerve fiyatı denen bir fiyat da vardır. Bu fiyat o sitenin satılması için gereken MINIMUM tekliftir. O teklifin altına satıcı satmak zorunda değildir. Şimdi dönüp konu altına gereksiz kişiler tarafından atılan gereksiz mesajları görünce gerçekten benim bile sinirim bozuldu. Konuyu açan arkadaşta kendini savunmaya çalışmış ama başaramamış ona destek olmak için bu mesajı atmayı gerekli gördüm. Umarım bundan sonra gereksiz muhabbetler dönmez. Bu arada yabancı piyasada site satılırken aylık kazanç *10-12 arası bi fiyat belirlenir. Kazanç stabil ve güvenli ise hemen al fiyatı çok uygun düşünülebilir. İyi satışlar.
  • 24-08-2006, 22:02:57
    #54
    Üyeliği durduruldu
    ParaDox Yuzumu tebessum getıren bırkaç arkadasımızdan bırısın. Prof bakamadığım için olaya bıraz eksik kaldım o konularda.
    Teşekkür ederim Gerçekten