Sımdı olayı bastan sona anlatırdım da art niyet var diyorsan zaten sorun yoktur... Teşekkür ederim bu sitenin kalitesini arttırdı. Senin kaliteni düşürdü diyecem ama dilim varmıyor. Kaliten ortada zaten...

Trafiğini hiçbir zaman senden ızınsız kullanmadım fakat sorun trafikse trafik için bu kadar kendini harap ediyorsan gel yanıma msn me gel sana haksız yediğimi düşündüğün ( ki yemin ederim ki hiçbir zaman senden izinsiz kullanmadım. Sadece izin aldığımı inkar ettin modullerimi alıp işin bittikten sonra ) trafiğin 3 katı kadar trafiği vereceğim. 1 Sene Boyunca... Söz !

Beddua etmem ben kimseye merak etme... Senin gibi birine bile herzaman merhamet ederim... !

Şimdi mümkünse Defol !