GLadiatoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanı konu açmaya pişman ediyorlar walla.
Dehşetsin

Neyse konuda öldü sanırım cıddı anlamda teklif gelmedi. Başlıkta kapandı. Hayırlısı olsun