• 23-08-2006, 21:25:18
    #19
    600 ytl veriyorum nezaman bitiyor açık arttırma?
  • 23-08-2006, 23:04:18
    #20
    Üyeliği durduruldu
    bu acik arttirma bitmiyor galiba ben cekildim valla.bu konu ne zamn acildi daha gecmedimi 24 saat???

    hayrini gor unident insallah alirsin.insallah satar
  • 24-08-2006, 00:00:43
    #21
    Üyeliği durduruldu
    İlk arttırmadan 24 Saat Sonra Bitiyor Arkadasşlar. Yarın akşama Doğru Sonuçlanır.
  • 24-08-2006, 00:04:10
    #22
    frost sanmıyorum ama şansımızı denicez artik bakalım saol hayrını görelim inşallah
  • 24-08-2006, 00:05:05
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Bu arada Yalnız msn dekılere soledım. Buraya Yazmamısım. Hemen Al Fiyatı 1.000 Ytl...
  • 24-08-2006, 00:07:43
    #24
    buda bir ilk olsa gerek kardeş güle güle kullan konunun baslığını değiş bari burda verdiğin fiyatla bu fiyat ucurum.Burada konuyu açtın R10 a söylemedikten sonra bari konunun basliğinda fiyati değiş.
  • 24-08-2006, 00:11:54
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Ne dıyorsun sen arkadasım.
    Açık arrttırma olan bütün satısları kontrol et. Hepsinde Hemen al fıyatı yazar.
    Ben yazmayı unutmusum Msn den bır arkadas soyledı yazmamıssın dıye Onun ıcın yazdım... Yani r10 dakı kaaidesi boyle imin. Benim çıkardığım bırsey değil bu.
    Artı burda verdiğim fıyat zaten baslangıc fıyatı. Bu fıyata aylık 200 Ytl getiren sıtenı verırmısın sen...

    Yani velhasıl burdaki kaide oyleymıs kardeş. Bu benım uydurduğum yada yenı eklediğim bır konu değil...

    Teşekkür Ederim.
  • 24-08-2006, 00:13:46
    #26
    Arkadaşım ozaman neden 500 den açıyorsun pencereyi alah allah hadi hava al gel güle güle
  • 24-08-2006, 00:15:53
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Ya kusura bakmada sen... İlk fıyata vermemımı beklıyorsun. O zaman açık arttırmaya nıye koyayım kı. Vereyım 600-700 Ytl ye kapatıyım... ?

    Adı ustunde açık arttırma...