Ne dıyorsun sen arkadasım.
Açık arrttırma olan bütün satısları kontrol et. Hepsinde Hemen al fıyatı yazar.
Ben yazmayı unutmusum Msn den bır arkadas soyledı yazmamıssın dıye Onun ıcın yazdım... Yani r10 dakı kaaidesi boyle imin. Benim çıkardığım bırsey değil bu.
Artı burda verdiğim fıyat zaten baslangıc fıyatı. Bu fıyata aylık 200 Ytl getiren sıtenı verırmısın sen...

Yani velhasıl burdaki kaide oyleymıs kardeş. Bu benım uydurduğum yada yenı eklediğim bır konu değil...

Teşekkür Ederim.