buda bir ilk olsa gerek kardeş güle güle kullan konunun baslığını değiş bari burda verdiğin fiyatla bu fiyat ucurum.Burada konuyu açtın R10 a söylemedikten sonra bari konunun basliğinda fiyati değiş.