• 19-08-2015, 21:35:00
    #37
    Üyeliği durduruldu
    KASPAROVV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selamlar domaini aldım karttanda çekti verilen id ile girişte yaptım ama domaini dns kısmını filan göremdim payment kısmı geliyo yine niye? hemne vermiyomu godady gibi?
    ben domaini alalı 2 hafta oldu hâlâ vermedi..
  • 20-08-2015, 11:42:46
    #38
    1 aylık bi deneme süresi varmış yanlış anlamadıysam
  • 21-08-2015, 14:54:29
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ilk domain için geçerli o ücret, bir süre sonra çıkarıyorlar fatura olarak karşınıza.

    ben 5 domain transfer ettim bir gaflette bulunarak, sonra çıkan fatura karşısında şaşa kaldım.

    panellerinden domain yenilemeyi bile bulamadim.

    50 defa maillesmis biri olarak boşuna başınızı ağrıtmayın derim..
  • 26-08-2015, 05:38:14
    #40
    1and1'den aldığınız ürünleri otomatik ödemeden çıkarın, yoksa tuzlu ödemelerle karşılaşabilirsiniz. Onun dışında herhangi bir sorun yok
  • 26-08-2015, 09:06:36
    #41
    2008 yılında ne mal olduğunu anladım ben bu 1and1 in daha sonra bıraktım... bedava verse almam.