ben de 1 ay önce satın aldım 0.99'a. 30 gün sonra para çekiyor ne kadar kaliteli bir şirket. adamlar beğenmezsen hizmeti paranı çekmeden iptal edebiliyorsun ne kadar iyi. BEDAVA DOMAIN DEĞİL BAŞLIĞI DÜZELT YALNIZ.
Bu kadar büyük harflerle konuşmanızı anlayamadım doğrusu, ayrıca emir kipleriyle konuşmamanızı öneririm.
Benim için halen bedavadır, ödemiş olduğum bir bedel yok şimdilik.