Koah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadar büyük harflerle konuşmanızı anlayamadım doğrusu, ayrıca emir kipleriyle konuşmamanızı öneririm.

Benim için halen bedavadır, ödemiş olduğum bir bedel yok şimdilik.
daha önce kullandığımı belirtmek içindi. biraz büyük olmuş. mesajı düzenledim.