Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ilk domain için geçerli o ücret, bir süre sonra çıkarıyorlar fatura olarak karşınıza.
ben 5 domain transfer ettim bir gaflette bulunarak, sonra çıkan fatura karşısında şaşa kaldım.
panellerinden domain yenilemeyi bile bulamadim.
50 defa maillesmis biri olarak boşuna başınızı ağrıtmayın derim..