KASPAROVV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
selamlar domaini aldım karttanda çekti verilen id ile girişte yaptım ama domaini dns kısmını filan göremdim payment kısmı geliyo yine niye? hemne vermiyomu godady gibi?
ben domaini alalı 2 hafta oldu hâlâ vermedi..