• 21-05-2013, 12:10:30
    #1
    Merhaba Arkadaşlar,
    Geçen duyduğum bilgiye göre Telefonu kapanan VATANDAŞLAR 1 kereye mahsus olmak üzere E-devlet üzerinden kayıt edebiliyormuş pasaport olmadan
    Bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşların konuda paylaşmasını istiyorum
    Bu sayede bir çok kişi bilgi sahibi olup Bu ardadaş gibi fırsatcılara yer doğmaz
    Lütfen varsa bu konu hakkında bilginiz konuya yazın birçok arkadaş için faydalı olacaktır
    Teşekkürler
  • 21-05-2013, 12:40:48
    #2
    Ben de merak ediyorum.
  • 21-05-2013, 13:16:19
    #3
    cihanleanne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaşlar,
    Geçen duyduğum bilgiye göre Telefonu kapanan VATANDAŞLAR 1 kereye mahsus olmak üzere E-devlet üzerinden kayıt edebiliyormuş pasaport olmadan
    Bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşların konuda paylaşmasını istiyorum
    Bu sayede bir çok kişi bilgi sahibi olup Bu ardadaş gibi fırsatcılara yer doğmaz
    Lütfen varsa bu konu hakkında bilginiz konuya yazın birçok arkadaş için faydalı olacaktır
    Teşekkürler
    Böyle bir durum olsa edevlet üzerinden kayıt yaparken pasaport veya giriş-çıkış bilgisi istemezlerdi diye tahmin ediyorum.
  • 21-05-2013, 13:26:52
    #4
    Böyle birşeyin olacağını düşünmüyorum ozaman kimse pasaport kayıtı yaptırmaz sülalesinin edevlet şifresini kullanarak telefon kayıt ettirir. Kısaca yalan dolan geçici kayıt yapılabilir sadece...
  • 21-05-2013, 14:13:33
    #5
    böyle birşey var ancak bu duyulup gidip diğer forumlarda parayla satılacağı için paylaşmıyorum paylaşmayacağımda. izmirli arkadaşım konuda beni arayıp paylaştı bilgiyi
  • 21-05-2013, 15:30:11
    #6
    KaanYILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle birşey var ancak bu duyulup gidip diğer forumlarda parayla satılacağı için paylaşmıyorum paylaşmayacağımda. izmirli arkadaşım konuda beni arayıp paylaştı bilgiyi
    Arkadaşım benimde amacım bu malesefki 3,5 çapulcu bedava olan bilgiyi para ile satma peşinde. bizde bunlara karşı hemde bu aralar çok mağdur olan kişilere yardım sağlamak amaçlı.
    senden ricam paylaşırsan bildiğini sevinirim.
    TÜM BİLEN ARKADAŞLARDAN RİCAM OLUR
    R10 da kimse kimseyi aydınlatmak istemiyor neden?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:30:11 -->-> Daha önceki mesaj 15:25:44 --

    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle birşeyin olacağını düşünmüyorum ozaman kimse pasaport kayıtı yaptırmaz sülalesinin edevlet şifresini kullanarak telefon kayıt ettirir. Kısaca yalan dolan geçici kayıt yapılabilir sadece...
    varmış ama kuralları net bilemiyom yanlış bilgide vermek istemiyom o yüzden bilen arkadaşlarında yorumunu bekliyorum.
    NOT benim bildiim şu
    Kapanmış cep telefonu sahibi 1 kereye mahsus e devlet üzerinden kayıt yapabiliyor şart ise kapanmış telefon.
    Bu benim aldığım bilgi doğruluk oranını bilemiyom dünden beri BTK yı arıyorum
  • 21-05-2013, 16:25:24
    #7
    cihanleanne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım benimde amacım bu malesefki 3,5 çapulcu bedava olan bilgiyi para ile satma peşinde. bizde bunlara karşı hemde bu aralar çok mağdur olan kişilere yardım sağlamak amaçlı.
    senden ricam paylaşırsan bildiğini sevinirim.
    TÜM BİLEN ARKADAŞLARDAN RİCAM OLUR
    R10 da kimse kimseyi aydınlatmak istemiyor neden?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:30:11 -->-> Daha önceki mesaj 15:25:44 --



    varmış ama kuralları net bilemiyom yanlış bilgide vermek istemiyom o yüzden bilen arkadaşlarında yorumunu bekliyorum.
    NOT benim bildiim şu
    Kapanmış cep telefonu sahibi 1 kereye mahsus e devlet üzerinden kayıt yapabiliyor şart ise kapanmış telefon.
    Bu benim aldığım bilgi doğruluk oranını bilemiyom dünden beri BTK yı arıyorum
    Burdan paylaşılacak bir durum değil yasallığı hakkında bir bilgim yok tam olarak bende araştırıyorum ancak mantıklı bir durum ve süresiz kayıt ediliyor. Farklı bir sistem.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:25:24 -->-> Daha önceki mesaj 16:13:53 --

    Bazı kendini bilmez ağzımı bozmak istemiyorum ama dangalak diye tabir ettiğim kişiler pm atıp önce yardım dilenip tamam yatır gel kayıdını yapmakta yardımcı olucam dediğim zaman onla paylaşmadıgım ıcın ağzını bozuyor bu kişileri report ettim hiç bir şekilde kimse pm atmasın yardım felanda etmiyorum böyle bir sistemde yok msj'larımıda siliyorum bu forumda kendini bilenlerden fazla kendini bilmeyen pis ağızlı mahlukatlar varken burada hiç birşey paylaşılmaz. Rica ediyorum konuyla alakalı bir pm atmayınız. Serkan bey uygun görürse kendi gelip burada paylaşır saygılarımla.
  • 21-05-2013, 17:15:41
    #8
    KaanYILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burdan paylaşılacak bir durum değil yasallığı hakkında bir bilgim yok tam olarak bende araştırıyorum ancak mantıklı bir durum ve süresiz kayıt ediliyor. Farklı bir sistem.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:25:24 -->-> Daha önceki mesaj 16:13:53 --

    Bazı kendini bilmez ağzımı bozmak istemiyorum ama dangalak diye tabir ettiğim kişiler pm atıp önce yardım dilenip tamam yatır gel kayıdını yapmakta yardımcı olucam dediğim zaman onla paylaşmadıgım ıcın ağzını bozuyor bu kişileri report ettim hiç bir şekilde kimse pm atmasın yardım felanda etmiyorum böyle bir sistemde yok msj'larımıda siliyorum bu forumda kendini bilenlerden fazla kendini bilmeyen pis ağızlı mahlukatlar varken burada hiç birşey paylaşılmaz. Rica ediyorum konuyla alakalı bir pm atmayınız. Serkan bey uygun görürse kendi gelip burada paylaşır saygılarımla.
    Merhaba, Serkan bey kim oluyor? kusura bakmayın benim istediğim 1 yöntem var ama nasıl resmi ve yasal lması lazım
  • 21-05-2013, 17:18:53
    #9
    hali hazırda kayıt ettirmem gereken bir telefonum var eğer bilgi paylaşılacak olursa mesajım bulunsun.