Arkadaşım benimde amacım bu malesefki 3,5 çapulcu bedava olan bilgiyi para ile satma peşinde. bizde bunlara karşı hemde bu aralar çok mağdur olan kişilere yardım sağlamak amaçlı.
senden ricam paylaşırsan bildiğini sevinirim.
TÜM BİLEN ARKADAŞLARDAN RİCAM OLUR
R10 da kimse kimseyi aydınlatmak istemiyor neden?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:30:11 -->-> Daha önceki mesaj 15:25:44 --
varmış ama kuralları net bilemiyom yanlış bilgide vermek istemiyom o yüzden bilen arkadaşlarında yorumunu bekliyorum.
NOT benim bildiim şu
Kapanmış cep telefonu sahibi 1 kereye mahsus e devlet üzerinden kayıt yapabiliyor şart ise kapanmış telefon.
Bu benim aldığım bilgi doğruluk oranını bilemiyom dünden beri BTK yı arıyorum
Burdan paylaşılacak bir durum değil yasallığı hakkında bir bilgim yok tam olarak bende araştırıyorum ancak mantıklı bir durum ve süresiz kayıt ediliyor. Farklı bir sistem.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:25:24 -->-> Daha önceki mesaj 16:13:53 --
Bazı kendini bilmez ağzımı bozmak istemiyorum ama dangalak diye tabir ettiğim kişiler pm atıp önce yardım dilenip tamam yatır gel kayıdını yapmakta yardımcı olucam dediğim zaman onla paylaşmadıgım ıcın ağzını bozuyor bu kişileri report ettim hiç bir şekilde kimse pm atmasın yardım felanda etmiyorum böyle bir sistemde yok msj'larımıda siliyorum bu forumda kendini bilenlerden fazla kendini bilmeyen pis ağızlı mahlukatlar varken burada hiç birşey paylaşılmaz. Rica ediyorum konuyla alakalı bir pm atmayınız. Serkan bey uygun görürse kendi gelip burada paylaşır saygılarımla.