cihanleanne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Arkadaşlar,
Geçen duyduğum bilgiye göre Telefonu kapanan VATANDAŞLAR 1 kereye mahsus olmak üzere E-devlet üzerinden kayıt edebiliyormuş pasaport olmadan
Bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşların konuda paylaşmasını istiyorum
Bu sayede bir çok kişi bilgi sahibi olup Bu ardadaş gibi fırsatcılara yer doğmaz
Lütfen varsa bu konu hakkında bilginiz konuya yazın birçok arkadaş için faydalı olacaktır
Teşekkürler
Böyle bir durum olsa edevlet üzerinden kayıt yaparken pasaport veya giriş-çıkış bilgisi istemezlerdi diye tahmin ediyorum.