böyle birşey var ancak bu duyulup gidip diğer forumlarda parayla satılacağı için paylaşmıyorum paylaşmayacağımda. izmirli arkadaşım konuda beni arayıp paylaştı bilgiyi
Arkadaşım benimde amacım bu malesefki 3,5 çapulcu bedava olan bilgiyi para ile satma peşinde. bizde bunlara karşı hemde bu aralar çok mağdur olan kişilere yardım sağlamak amaçlı.
senden ricam paylaşırsan bildiğini sevinirim.
TÜM BİLEN ARKADAŞLARDAN RİCAM OLUR
R10 da kimse kimseyi aydınlatmak istemiyor neden?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:30:11 -->-> Daha önceki mesaj 15:25:44 --
Böyle birşeyin olacağını düşünmüyorum ozaman kimse pasaport kayıtı yaptırmaz sülalesinin edevlet şifresini kullanarak telefon kayıt ettirir. Kısaca yalan dolan geçici kayıt yapılabilir sadece...
varmış ama kuralları net bilemiyom yanlış bilgide vermek istemiyom o yüzden bilen arkadaşlarında yorumunu bekliyorum.
NOT benim bildiim şu
Kapanmış cep telefonu sahibi 1 kereye mahsus e devlet üzerinden kayıt yapabiliyor şart ise kapanmış telefon.
Bu benim aldığım bilgi doğruluk oranını bilemiyom dünden beri BTK yı arıyorum