Burdan paylaşılacak bir durum değil yasallığı hakkında bir bilgim yok tam olarak bende araştırıyorum ancak mantıklı bir durum ve süresiz kayıt ediliyor. Farklı bir sistem.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:25:24 -->-> Daha önceki mesaj 16:13:53 --
Bazı kendini bilmez ağzımı bozmak istemiyorum ama dangalak diye tabir ettiğim kişiler pm atıp önce yardım dilenip tamam yatır gel kayıdını yapmakta yardımcı olucam dediğim zaman onla paylaşmadıgım ıcın ağzını bozuyor bu kişileri report ettim hiç bir şekilde kimse pm atmasın yardım felanda etmiyorum böyle bir sistemde yok msj'larımıda siliyorum bu forumda kendini bilenlerden fazla kendini bilmeyen pis ağızlı mahlukatlar varken burada hiç birşey paylaşılmaz. Rica ediyorum konuyla alakalı bir pm atmayınız. Serkan bey uygun görürse kendi gelip burada paylaşır saygılarımla.
Merhaba, Serkan bey kim oluyor? kusura bakmayın benim istediğim 1 yöntem var ama nasıl resmi ve yasal lması lazım