Başlıca Sorunlar ;
MSN Açılmıyor.
Sürekli Böyle Pencerelerin Açılması, Fareyi Oynatsam Birşey Açılıyor Tıkla Tıklama Önemli Değil.
Windows Uyumlu Klavye Satın Reklamı.
Macromedia Programlarını Lisanssız Olarak Kullanamazsınız.
Lafı Uzatmayayım, Pişmanım Nasıl Silcem Ben Bunu, Denemediğim Yol Kalmadı. Windows 7, Windows XP, Windows Vista, Ubuntu Bile Denedim. Format Çare Etmiyor.
Kendimi İzleniyomuş Gibi Hissediyorum Arkadaş.
Help Me..
Windows 8 Pişmanlıktır.
13
●250
- 16-12-2012, 13:42:24Üyeliği durdurulduAdamına göre muamele yapıyor hocam ben lisans aldıydım ucuz diye.t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

evet gold bilgisayardan aldımAlbos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-12-2012, 13:45:42Üyeliği durdurulduSamsung R540t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
8 GB RAM
1TB HDD
İ7 İşlemci
2GB Ekran Kartı.
Denedim.halil_37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-12-2012, 13:47:37Özelliker çok iyi fakat Windows 8 Starter sürümü olduğu için o özellikleri kullanamıyorsun.Ondan dolayı.Eğer format atmasını biliyorsan başka bir sürüm yani Pro olanını kur kesin %100 çözüm olacaktır.Zeyci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
