• 16-12-2012, 13:33:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Başlıca Sorunlar ;

    MSN Açılmıyor.
    Sürekli Böyle Pencerelerin Açılması, Fareyi Oynatsam Birşey Açılıyor Tıkla Tıklama Önemli Değil.
    Windows Uyumlu Klavye Satın Reklamı.
    Macromedia Programlarını Lisanssız Olarak Kullanamazsınız.

    Lafı Uzatmayayım, Pişmanım Nasıl Silcem Ben Bunu, Denemediğim Yol Kalmadı. Windows 7, Windows XP, Windows Vista, Ubuntu Bile Denedim. Format Çare Etmiyor.

    Kendimi İzleniyomuş Gibi Hissediyorum Arkadaş.

    Help Me..
  • 16-12-2012, 13:39:46
    #2
    Bende Win8 kullanıyordum başka pcde fakat oldukça güzel gerek görsellik gerekse hız konusunda.Demek ki sizin özellikleriniz düşük.Ayrıca hiçbir zaman o reklamlara denk gelmedim.
  • 16-12-2012, 13:42:11
    #3
    Üyeliği durduruldu
    kurdugunuz windows 8 nerden aldiniz hocam? orijinal mi?
  • 16-12-2012, 13:42:24
    #4
    Üyeliği durduruldu
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Win8 kullanıyordum başka pcde fakat oldukça güzel gerek görsellik gerekse hız konusunda.Demek ki sizin özellikleriniz düşük.Ayrıca hiçbir zaman o reklamlara denk gelmedim.
    Adamına göre muamele yapıyor hocam ben lisans aldıydım ucuz diye.

    Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kurdugunuz windows 8 nerden aldiniz hocam? orijinal mi?
    evet gold bilgisayardan aldım
  • 16-12-2012, 13:43:26
    #5
    Zeyci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamına göre muamele yapıyor hocam ben lisans aldıydım ucuz diye.



    evet gold bilgisayardan aldım
    Pc Özelliklerini yazarmısın
  • 16-12-2012, 13:45:17
    #6
    hocam bir windows 7 DVD si edinin, DVD ile baslatarak, HDD temizleyim (format atip) windows 7 kurun. ben de ilk basta win 8 kurdumm fakat, kullanisi pratik degil (aliskin olmadigimdan). su an win 7 ye devam.
  • 16-12-2012, 13:45:42
    #7
    Üyeliği durduruldu
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pc Özelliklerini yazarmısın
    Samsung R540
    8 GB RAM
    1TB HDD
    İ7 İşlemci
    2GB Ekran Kartı.

    halil_37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bir windows 7 DVD si edinin, DVD ile baslatarak, HDD temizleyim (format atip) windows 7 kurun. ben de ilk basta win 8 kurdumm fakat, kullanisi pratik degil (aliskin olmadigimdan). su an win 7 ye devam.
    Denedim.
  • 16-12-2012, 13:46:34
    #8
    Windows 8'i 2 aydır kullanıyorum. İlkten biraz bi adaptasyon süreci yaşadım ama haricinde problem yaşamadım ben. Siz w8 kurduğunuza emin misiniz?
  • 16-12-2012, 13:47:37
    #9
    Zeyci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samsung R540
    8 GB RAM
    1TB HDD
    İ7 İşlemci
    2GB Ekran Kartı.
    Özelliker çok iyi fakat Windows 8 Starter sürümü olduğu için o özellikleri kullanamıyorsun.Ondan dolayı.Eğer format atmasını biliyorsan başka bir sürüm yani Pro olanını kur kesin %100 çözüm olacaktır.