t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende Win8 kullanıyordum başka pcde fakat oldukça güzel gerek görsellik gerekse hız konusunda.Demek ki sizin özellikleriniz düşük.Ayrıca hiçbir zaman o reklamlara denk gelmedim.
Adamına göre muamele yapıyor hocam ben lisans aldıydım ucuz diye.

Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kurdugunuz windows 8 nerden aldiniz hocam? orijinal mi?
evet gold bilgisayardan aldım