Konu
Windows 8 Pişmanlıktır.
16-12-2012, 13:39:46
#2
t4ko
Bende Win8 kullanıyordum başka pcde fakat oldukça güzel gerek görsellik gerekse hız konusunda.Demek ki sizin özellikleriniz düşük.Ayrıca hiçbir zaman o reklamlara denk gelmedim.