Konu
Windows 8 Pişmanlıktır.
16-12-2012, 13:46:34
#8
reball
Windows 8'i 2 aydır kullanıyorum. İlkten biraz bi adaptasyon süreci yaşadım ama haricinde problem yaşamadım ben. Siz w8 kurduğunuza emin misiniz?