Konu
Windows 8 Pişmanlıktır.
16-12-2012, 13:43:26
#5
t4ko
Zeyci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adamına göre muamele yapıyor hocam ben lisans aldıydım ucuz diye.
evet gold bilgisayardan aldım
Pc Özelliklerini yazarmısın