• 06-01-2013, 13:58:50
    #1
    arkadaşlar vds sunucu kullanıyorum içinde 40 site var ama genel tekil 6 k. sunucu şirketinin dediğine göre aşırı rem kullanımı oluyomuş bu konuda litespeed önerdiler. hatta bana sanki sitelerde 1.000 online varmış gibi bir durum var dediler nasıl yardımcı olabilirsiniz. Yapmam gerekenler nelerdir
  • 08-01-2013, 01:01:49
    #2
    İsterseniz sunucunuzu inceleyip ona göre bir çözüm önerebilirim. İletişim için msn adresinizi pm ile gönderebilirsiniz.
  • 09-01-2013, 10:56:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    apache module yerine php-fcgi kullanırsanız daha az ram kullanımıyla daha hızlı calistirabilirsiniz.
  • 09-01-2013, 10:59:13
    #4
    Benimde başıma çok geliyor bu tür sorunlar , çoğunlukla wordpress 'e kurulan gereksiz modüllerden kaynaklanıyor

    Wordpress kurulu site varsa incelemenizi tavsiye ederim ..
  • 09-01-2013, 12:29:37
    #5
    sosbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    apache module yerine php-fcgi kullanırsanız daha az ram kullanımıyla daha hızlı calistirabilirsiniz.
    Bu seferde CPU kullanımının artacağını hatırlatalım.