Sitem Aşırı Rem tüketiyormuş. YARDIM....
4
●681
- 06-01-2013, 13:58:50arkadaşlar vds sunucu kullanıyorum içinde 40 site var ama genel tekil 6 k. sunucu şirketinin dediğine göre aşırı rem kullanımı oluyomuş bu konuda litespeed önerdiler. hatta bana sanki sitelerde 1.000 online varmış gibi bir durum var dediler nasıl yardımcı olabilirsiniz. Yapmam gerekenler nelerdir
- 09-01-2013, 10:56:49Üyeliği durdurulduapache module yerine php-fcgi kullanırsanız daha az ram kullanımıyla daha hızlı calistirabilirsiniz.
- 09-01-2013, 10:59:13Benimde başıma çok geliyor bu tür sorunlar , çoğunlukla wordpress 'e kurulan gereksiz modüllerden kaynaklanıyor
Wordpress kurulu site varsa incelemenizi tavsiye ederim .. - 09-01-2013, 12:29:37Bu seferde CPU kullanımının artacağını hatırlatalım.sosbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle