Konu
Sitem Aşırı Rem tüketiyormuş. YARDIM....
09-01-2013, 12:29:37
#5
sysadmin
sosbilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
apache module yerine php-fcgi kullanırsanız daha az ram kullanımıyla daha hızlı calistirabilirsiniz.
Bu seferde CPU kullanımının artacağını hatırlatalım.