Konu
Sitem Aşırı Rem tüketiyormuş. YARDIM....
09-01-2013, 10:56:49
#3
sosbilisim
Üyeliği durduruldu
apache module yerine php-fcgi kullanırsanız daha az ram kullanımıyla daha hızlı calistirabilirsiniz.