Konu
Sitem Aşırı Rem tüketiyormuş. YARDIM....
08-01-2013, 01:01:49
#2
sysadmin
İsterseniz sunucunuzu inceleyip ona göre bir çözüm önerebilirim. İletişim için msn adresinizi pm ile gönderebilirsiniz.