• 23-12-2016, 15:29:10
    #10
    EksenBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satış konularına forum kuralları gereğince fiyat belirtmek zorundasınız.
    ServerButik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat vermeden satış yapmak yasaktır.

    Konuyu açarken bilmiyoruk Kusura bakmayın acaba bana söz konusu olan forum kuralının bulunduğu bölümü yazabilirmisiniz? normal forum kurallarında göremedimde
    zira forum yöneticilerinin yazdığı konu başlığı DÖRDÜNCÜ BÖLÜM : TİCARİ EYLEMLERİN DÜZENLENMESİ VE DEVAMLILIĞI
    KONU Bölümleri
    • Satış konularının kasten engellenmesi
    • Başkasına ait ticari malların satışı
    • Açıkça sömürüye sebebiyet veren sözleşmeler
    • Reklam verenlerin hakları
    • Başka platformlara ait üyeliklerin ve veri tabanının (database) satışı
    • Satım / takas konusu değerin belirliliği ve hak sahipliği
    • Açık artırma usulü
    • Alıcıya özel hazırlanan değerler
    • Haksız rekabet
    • Bot satışı ve yayın hakları
    • Ücretsiz hizmet ve ticari değer talep edilmesi
    • I-Trader sistemi ve uygulama koşulu

    Başlıklarının konu içeriklerinde ürünün ücretinin geçtiği bir mevzuat mevcut değil. Rica etsem bana bildirebilirmisiniz?
  • 23-12-2016, 15:35:19
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    LoaPlay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu açarken bilmiyoruk Kusura bakmayın acaba bana söz konusu olan forum kuralının bulunduğu bölümü yazabilirmisiniz? normal forum kurallarında göremedimde

    zira forum yöneticilerinin yazdığı konu başlığı DÖRDÜNCÜ BÖLÜM : TİCARİ EYLEMLERİN DÜZENLENMESİ VE DEVAMLILIĞI

    KONU BAŞLIKLARI
    • Satış konularının kasten engellenmesi
    • Başkasına ait ticari malların satışı
    • Açıkça sömürüye sebebiyet veren sözleşmeler
    • Reklam verenlerin hakları
    • Başka platformlara ait üyeliklerin ve veri tabanının (database) satışı
    • Satım / takas konusu değerin belirliliği ve hak sahipliği
    • Açık artırma usulü
    • Alıcıya özel hazırlanan değerler
    • Haksız rekabet
    • Bot satışı ve yayın hakları
    • Ücretsiz hizmet ve ticari değer talep edilmesi
    • I-Trader sistemi ve uygulama koşulu



    Başlıklarının konu içeriklerinde ürünün ücretinin geçtiği bir mevzuat mevcut değil. Rica etsem bana bildirebilirmisiniz?


    Daha iyi araştır. Attığın şeyler forum genel kurallarına ait. Her bölümün de kendi kuralları var. Burası sonradan açılan bir alt bölüm.

    Link:

    https://r.tapatalk.com/shareLink?url...55&share_type=

    Konunun nasıl açılması gerektiğini ayrıntılı anlatıyor. Son paragrafta senin duymak istemediğin bölüm.

    Sanırım yeterli bilgi sağlandı. Sonraki satışlarınız olursa daha dikkatli olursunuz.

    Kolay gelsin.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi.
  • 23-12-2016, 15:37:51
    #12
    LoaPlay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu açarken bilmiyoruk Kusura bakmayın acaba bana söz konusu olan forum kuralının bulunduğu bölümü yazabilirmisiniz? normal forum kurallarında göremedimde
    zira forum yöneticilerinin yazdığı konu başlığı DÖRDÜNCÜ BÖLÜM : TİCARİ EYLEMLERİN DÜZENLENMESİ VE DEVAMLILIĞI
    KONU Bölümleri
    • Satış konularının kasten engellenmesi
    • Başkasına ait ticari malların satışı
    • Açıkça sömürüye sebebiyet veren sözleşmeler
    • Reklam verenlerin hakları
    • Başka platformlara ait üyeliklerin ve veri tabanının (database) satışı
    • Satım / takas konusu değerin belirliliği ve hak sahipliği
    • Açık artırma usulü
    • Alıcıya özel hazırlanan değerler
    • Haksız rekabet
    • Bot satışı ve yayın hakları
    • Ücretsiz hizmet ve ticari değer talep edilmesi
    • I-Trader sistemi ve uygulama koşulu

    Başlıklarının konu içeriklerinde ürünün ücretinin geçtiği bir mevzuat mevcut değil. Rica etsem bana bildirebilirmisiniz?
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...kurallari.html

    7-) R10.NET , e-ticaret bölümünde açmış olduğunuz herne olursa olsun "ürün / hizmet" kısaca satışını yaptığınız şeylerin, konuda fiyatını belirtmek zorundasınız.
  • 23-12-2016, 15:46:58
    #13
    venov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...kurallari.html

    7-) R10.NET , e-ticaret bölümünde açmış olduğunuz herne olursa olsun "ürün / hizmet" kısaca satışını yaptığınız şeylerin, konuda fiyatını belirtmek zorundasınız.

    Teşekkürler

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:46:58 -->-> Daha önceki mesaj 15:46:13 --

    raidsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha iyi araştır. Attığın şeyler forum genel kurallarına ait. Her bölümün de kendi kuralları var. Burası sonradan açılan bir alt bölüm.

    Link:

    https://r.tapatalk.com/shareLink?url...55&share_type=

    Konunun nasıl açılması gerektiğini ayrıntılı anlatıyor. Son paragrafta senin duymak istemediğin bölüm.

    Sanırım yeterli bilgi sağlandı. Sonraki satışlarınız olursa daha dikkatli olursunuz.

    Kolay gelsin.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi.
    Kırıcı Yorumunuz için teşekkürler. konuyu düzelttim.
  • 23-12-2016, 15:48:38
    #14
    LoaPlay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:46:13 -->-> Daha önceki mesaj 15:44:30 --

    Kırıcı/Yıkıcı yorumunuz için teşekkürler.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:46:58 -->-> Daha önceki mesaj 15:46:13 --





    Kırıcı Yorumunuz için teşekkürler. konuyu düzelttim.


    Kusura bakmayın da o kadar insan belirtirken(ki hepsi piyasadaki belli başlı insanlar; yıllarını bu işe vermiş) hala hani nerde hani yazmıyor ki tavrınız beni kızdırdı. Alınacak bir durum yok. Gerekli bilgiyi aldıysanız problem Yok. Kolay gelsin tekrardan.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi.
  • 23-12-2016, 19:15:59
    #15
    Rabisu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sunucu tarafımdan satın alınmıştır dgn içi transfer gerçekleştirilince para kendisine gönderilecektir.

    sunucu satışı gerçekleşmiştir.