Konuyu açarken bilmiyoruk Kusura bakmayın acaba bana söz konusu olan forum kuralının bulunduğu bölümü yazabilirmisiniz? normal forum kurallarında göremedimde
zira forum yöneticilerinin yazdığı konu başlığı
DÖRDÜNCÜ BÖLÜM : TİCARİ EYLEMLERİN DÜZENLENMESİ VE DEVAMLILIĞI
KONU Bölümleri
- Satış konularının kasten engellenmesi
- Başkasına ait ticari malların satışı
- Açıkça sömürüye sebebiyet veren sözleşmeler
- Reklam verenlerin hakları
- Başka platformlara ait üyeliklerin ve veri tabanının (database) satışı
- Satım / takas konusu değerin belirliliği ve hak sahipliği
- Açık artırma usulü
- Alıcıya özel hazırlanan değerler
- Haksız rekabet
- Bot satışı ve yayın hakları
- Ücretsiz hizmet ve ticari değer talep edilmesi
- I-Trader sistemi ve uygulama koşulu
Başlıklarının konu içeriklerinde ürünün ücretinin geçtiği bir mevzuat mevcut değil. Rica etsem bana bildirebilirmisiniz?
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...kurallari.html
7-) R10.NET , e-ticaret bölümünde açmış olduğunuz herne olursa olsun "ürün / hizmet" kısaca satışını yaptığınız şeylerin, konuda fiyatını belirtmek zorundasınız.