LoaPlay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu açarken bilmiyoruk Kusura bakmayın acaba bana söz konusu olan forum kuralının bulunduğu bölümü yazabilirmisiniz? normal forum kurallarında göremedimde
zira forum yöneticilerinin yazdığı konu başlığı DÖRDÜNCÜ BÖLÜM : TİCARİ EYLEMLERİN DÜZENLENMESİ VE DEVAMLILIĞI
KONU Bölümleri
  • Satış konularının kasten engellenmesi
  • Başkasına ait ticari malların satışı
  • Açıkça sömürüye sebebiyet veren sözleşmeler
  • Reklam verenlerin hakları
  • Başka platformlara ait üyeliklerin ve veri tabanının (database) satışı
  • Satım / takas konusu değerin belirliliği ve hak sahipliği
  • Açık artırma usulü
  • Alıcıya özel hazırlanan değerler
  • Haksız rekabet
  • Bot satışı ve yayın hakları
  • Ücretsiz hizmet ve ticari değer talep edilmesi
  • I-Trader sistemi ve uygulama koşulu

Başlıklarının konu içeriklerinde ürünün ücretinin geçtiği bir mevzuat mevcut değil. Rica etsem bana bildirebilirmisiniz?
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...kurallari.html

7-) R10.NET , e-ticaret bölümünde açmış olduğunuz herne olursa olsun "ürün / hizmet" kısaca satışını yaptığınız şeylerin, konuda fiyatını belirtmek zorundasınız.