Satış konularına forum kuralları gereğince fiyat belirtmek zorundasınız.
Fiyat vermeden satış yapmak yasaktır.
Konuyu açarken bilmiyoruk Kusura bakmayın acaba bana söz konusu olan forum kuralının bulunduğu bölümü yazabilirmisiniz? normal forum kurallarında göremedimde
zira forum yöneticilerinin yazdığı konu başlığı
DÖRDÜNCÜ BÖLÜM : TİCARİ EYLEMLERİN DÜZENLENMESİ VE DEVAMLILIĞI
KONU Bölümleri
- Satış konularının kasten engellenmesi
- Başkasına ait ticari malların satışı
- Açıkça sömürüye sebebiyet veren sözleşmeler
- Reklam verenlerin hakları
- Başka platformlara ait üyeliklerin ve veri tabanının (database) satışı
- Satım / takas konusu değerin belirliliği ve hak sahipliği
- Açık artırma usulü
- Alıcıya özel hazırlanan değerler
- Haksız rekabet
- Bot satışı ve yayın hakları
- Ücretsiz hizmet ve ticari değer talep edilmesi
- I-Trader sistemi ve uygulama koşulu
Başlıklarının konu içeriklerinde ürünün ücretinin geçtiği bir mevzuat mevcut değil. Rica etsem bana bildirebilirmisiniz?