LoaPlay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:46:13 -->-> Daha önceki mesaj 15:44:30 --

Kırıcı/Yıkıcı yorumunuz için teşekkürler.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:46:58 -->-> Daha önceki mesaj 15:46:13 --





Kırıcı Yorumunuz için teşekkürler. konuyu düzelttim.


Kusura bakmayın da o kadar insan belirtirken(ki hepsi piyasadaki belli başlı insanlar; yıllarını bu işe vermiş) hala hani nerde hani yazmıyor ki tavrınız beni kızdırdı. Alınacak bir durum yok. Gerekli bilgiyi aldıysanız problem Yok. Kolay gelsin tekrardan.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi.