• 13-02-2013, 01:21:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Talep olmadığından dolayı satıştan vazgeçilmiştir. Konu kapanabilir.
    SAYGILAR
  • 13-02-2013, 01:40:46
    #2
    admin paneli görebilirmiyim
  • 14-02-2013, 20:07:11
    #3
    Üyeliği durduruldu
    pm alabilirmiyim
  • 14-02-2013, 21:43:25
    #4
    hocam bu site 2007 den ne zamana kadar aktif calıstı? detaylı bilgi verirmisiniz
  • 15-02-2013, 12:03:08
    #5
    Üyeliği durduruldu
    karan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu site 2007 den ne zamana kadar aktif calıstı? detaylı bilgi verirmisiniz
    16.320 üye toplayana kadar çalıştı diyebilirim ancak.

    Ya arkadaş ben anlamıyorum ben oraya 16.000 TL demedim 10.000 demedim 5.000 demedim. Su anda bunu sıfırdan yazdırıp 16.000 üye toplayana kadar harcayacağınız emek ve masraf kafadan 2.500 TL olur ben bunuda demedim 250 dedim hala birşeyler soruyorsunuz. Ne yapayım bedavamı dağıtayım onumu istiyorsunuz. Bu kadarda olmaz kardeşim. Alacaksanız alın demo orada adminleride PM le veriyorum. Oturun inceleyin çalışmayan yeri varmı bakın vs vs.
  • 15-02-2013, 14:38:40
    #6
    yazilimtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    16.320 üye toplayana kadar çalıştı diyebilirim ancak.

    Ya arkadaş ben anlamıyorum ben oraya 16.000 TL demedim 10.000 demedim 5.000 demedim. Su anda bunu sıfırdan yazdırıp 16.000 üye toplayana kadar harcayacağınız emek ve masraf kafadan 2.500 TL olur ben bunuda demedim 250 dedim hala birşeyler soruyorsunuz. Ne yapayım bedavamı dağıtayım onumu istiyorsunuz. Bu kadarda olmaz kardeşim. Alacaksanız alın demo orada adminleride PM le veriyorum. Oturun inceleyin çalışmayan yeri varmı bakın vs vs.
    hocam kızmanıza gerek yok sormamdaki amaç biliyorsunuz ki herkes neredeyse hergun yeni emailler acmakta nezamana kadar aktifdi dedim. bu yani sormamdaki amaç tekrar o uyelerin %10 unu cekebilirmiyiz siteye demek istemiştim. hayırlı satışlar...
  • 15-02-2013, 17:09:58
    #7
    Üyeliği durduruldu
    karan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kızmanıza gerek yok sormamdaki amaç biliyorsunuz ki herkes neredeyse hergun yeni emailler acmakta nezamana kadar aktifdi dedim. bu yani sormamdaki amaç tekrar o uyelerin %10 unu cekebilirmiyiz siteye demek istemiştim. hayırlı satışlar...
    Armut piş ağzıma düş. Oldu canım.

    Birazda scripti alacak olan arkadaşım dostum emek verirse yazık günah olur zaten doğru diyorsun
  • 15-02-2013, 19:04:02
    #8
    yazilimtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Armut piş ağzıma düş. Oldu canım.

    Birazda scripti alacak olan arkadaşım dostum emek verirse yazık günah olur zaten doğru diyorsun
    hocam sadece gülüyorum