karan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kızmanıza gerek yok sormamdaki amaç biliyorsunuz ki herkes neredeyse hergun yeni emailler acmakta nezamana kadar aktifdi dedim. bu yani sormamdaki amaç tekrar o uyelerin %10 unu cekebilirmiyiz siteye demek istemiştim. hayırlı satışlar...
Armut piş ağzıma düş. Oldu canım.

Birazda scripti alacak olan arkadaşım dostum emek verirse yazık günah olur zaten doğru diyorsun