yazilimtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Armut piş ağzıma düş. Oldu canım.

Birazda scripti alacak olan arkadaşım dostum emek verirse yazık günah olur zaten doğru diyorsun
hocam sadece gülüyorum