16.320 üye toplayana kadar çalıştı diyebilirim ancak.
Ya arkadaş ben anlamıyorum ben oraya 16.000 TL demedim 10.000 demedim 5.000 demedim. Su anda bunu sıfırdan yazdırıp 16.000 üye toplayana kadar harcayacağınız emek ve masraf kafadan 2.500 TL olur ben bunuda demedim 250 dedim hala birşeyler soruyorsunuz. Ne yapayım bedavamı dağıtayım onumu istiyorsunuz. Bu kadarda olmaz kardeşim. Alacaksanız alın demo orada adminleride PM le veriyorum. Oturun inceleyin çalışmayan yeri varmı bakın vs vs.
hocam kızmanıza gerek yok sormamdaki amaç biliyorsunuz ki herkes neredeyse hergun yeni emailler acmakta

nezamana kadar aktifdi dedim. bu yani sormamdaki amaç tekrar o uyelerin %10 unu cekebilirmiyiz siteye demek istemiştim. hayırlı satışlar...