• 06-12-2012, 16:52:56
    #1

    Merhaba,
    Özel olarak geliştirilen yazılımımız bitmiş bulunmaktadır.Bu yazılımda istediğinizden fazlasını göreceğinize eminiz.

    Tema 1 : http://test.abshellyazilim.com/ab01/

    Tema 2
    : http://test.abshellyazilim.com/ab02/

    Tema 3 : http://test.abshellyazilim.com/ab03/

    Aktif Örnek Site : http://www.ikiadam.net/

    Tam yönetilebilir sistemdir, heran heryere müdehale etmek mümkündür.

    Gelişmiş güvenlik eklentisi, görsellik, ihtiyaç olan herşey birarada sunar.

    Seo konusunda kelime bazlı yükselmenizi sağlar.

    Alanında en iyisidir.


    Başka firmalarda kullanılan aslında ücretsiz internette herkesin alabileceği ama sizi kandıran firmalara ücret ödemek zorunda kaldığınız hazır templete veya hazır cms değildir.

    Tamamı orjinaldir.

    Görsel açıdan göze hitap eder ve firmanızı daha kurumsal olarak temsil eder, arama motorlarında en güncel ve en son teknolojiyi kullanır.


    SEO

    Bilinen en ileri seo tekniklerinden birini kullanır.Tüm abshell yazılım Kurumsal Paket siteleri haftada 1 kez pinglenir.Geliştirmiş olduğumuz özel taktikle ( Daha önce wordpress sitelerde kullanmıştık ) seo taktiği ile ciddi yükselme görürsünüz.

    Not : 1.9 seo tekniği kullanmaktadır.

    12 ay boyunca kiralama hostinginiz dahil 500TL dir.

    Hosting Özellikleri

    500MB alan
    10GB band
    2 e-mail

    İletişim için : info@abshellyazilim.com adresine ulaşınız lütfen.

    Yönetim Panelinden görüntüler

  • 06-12-2012, 18:49:08
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pm Alabilirmiyim
  • 06-12-2012, 20:11:45
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam site çok güzel olmuşta tasarım olarak felan fiyatlandırma olayı pek güzel olmamış. Hem yıllık ücret olayı bence bu forumda pek gitmez gibi. Domain lisanslı olarak yada farklı alternatif satışlar yapabilirseniz daha iyi olacağı düşüncesindeyim ama tabi nacizane benim fikrim bu.
  • 06-12-2012, 20:26:15
    #4
    esovia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm Alabilirmiyim
    Pm yollandı

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:26:15 -->-> Daha önceki mesaj 20:25:32 --

    ercankb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam site çok güzel olmuşta tasarım olarak felan fiyatlandırma olayı pek güzel olmamış. Hem yıllık ücret olayı bence bu forumda pek gitmez gibi. Domain lisanslı olarak yada farklı alternatif satışlar yapabilirseniz daha iyi olacağı düşüncesindeyim ama tabi nacizane benim fikrim bu.
    Merhaba,
    Seo konusunda bilinenden farklı anlayışımız olduğu için kullanırken ne demek istediğimiz anlaşılacaktır.Fiyat konusunda ise uygun bir fiyat olduğunu düşünüyordum şahsen.
  • 06-12-2012, 20:47:02
    #5
    Bende fiyat konusunda yüksek olduğundan yana olanlardanım.
    R10 da 10 a yakın kurumsal çalışma satın alan biri olarak fikrimi belirtmek istiyorum.
    Tasarım gerçekten güzel ne kadarda asp olsa (Genelde php ciler yoğunlukta)

    R10 da satılan kurumsal scriptleri incelerseniz fiyatlar aşağı yukarı fikriniz olur.Seo konusunda haklı olabilirsiniz belki ama seo bilen herkes tek başına script yapısına nekadar etkisi olduğunu bilir.

    Umarım istediğiniz fiyatı alırsınız. Hayırlı satışlar.
  • 06-12-2012, 21:34:15
    #6
    senturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende fiyat konusunda yüksek olduğundan yana olanlardanım.
    R10 da 10 a yakın kurumsal çalışma satın alan biri olarak fikrimi belirtmek istiyorum.
    Tasarım gerçekten güzel ne kadarda asp olsa (Genelde php ciler yoğunlukta)

    R10 da satılan kurumsal scriptleri incelerseniz fiyatlar aşağı yukarı fikriniz olur.Seo konusunda haklı olabilirsiniz belki ama seo bilen herkes tek başına script yapısına nekadar etkisi olduğunu bilir.

    Umarım istediğiniz fiyatı alırsınız. Hayırlı satışlar.
    Merhaba ,
    Php ilede yazmam mümkündü elbette.Sorun olmuyor benim için.İçinde hostingiyle beraber aslında çok değil diye düşünüyorum.Bakalım kısmet işi.Şimdiye kadar 16 referansım var hepsi memnunlar sistemden.