senturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende fiyat konusunda yüksek olduğundan yana olanlardanım.
R10 da 10 a yakın kurumsal çalışma satın alan biri olarak fikrimi belirtmek istiyorum.
Tasarım gerçekten güzel ne kadarda asp olsa (Genelde php ciler yoğunlukta)

R10 da satılan kurumsal scriptleri incelerseniz fiyatlar aşağı yukarı fikriniz olur.Seo konusunda haklı olabilirsiniz belki ama seo bilen herkes tek başına script yapısına nekadar etkisi olduğunu bilir.

Umarım istediğiniz fiyatı alırsınız. Hayırlı satışlar.
Merhaba ,
Php ilede yazmam mümkündü elbette.Sorun olmuyor benim için.İçinde hostingiyle beraber aslında çok değil diye düşünüyorum.Bakalım kısmet işi.Şimdiye kadar 16 referansım var hepsi memnunlar sistemden.