hocam site çok güzel olmuşta tasarım olarak felan fiyatlandırma olayı pek güzel olmamış. Hem yıllık ücret olayı bence bu forumda pek gitmez gibi. Domain lisanslı olarak yada farklı alternatif satışlar yapabilirseniz daha iyi olacağı düşüncesindeyim ama tabi nacizane benim fikrim bu.