esovia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pm Alabilirmiyim
Pm yollandı

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:26:15 -->-> Daha önceki mesaj 20:25:32 --

ercankb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam site çok güzel olmuşta tasarım olarak felan fiyatlandırma olayı pek güzel olmamış. Hem yıllık ücret olayı bence bu forumda pek gitmez gibi. Domain lisanslı olarak yada farklı alternatif satışlar yapabilirseniz daha iyi olacağı düşüncesindeyim ama tabi nacizane benim fikrim bu.
Merhaba,
Seo konusunda bilinenden farklı anlayışımız olduğu için kullanırken ne demek istediğimiz anlaşılacaktır.Fiyat konusunda ise uygun bir fiyat olduğunu düşünüyordum şahsen.