ReaL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Rss ile eklenen veriler için bir önerim olacak;
rss ile yalnızca url çekiyor anladığım kadarıyla. Title, desc ve keywordsleri siteye girip düzenliyor. Bunun yerine tüm bu verileri de rss'den çekse, biz de bu yapıya göre rss hazırlasak çok daha pratik olur.
Sebebi, sayfalarımda title ve açılamada sabit kullandığım bir yapı var "başlık- slogan - site" adı şeklinde duruyor. Fakat ben imlerken yalnızca "title"ı yani başlığı göndermek istiyorum. Dolayısıyla her imleme için rss'den çektiğim veriyi düzenlemem gerekiyor.
İkinci önerimi siz kendiniz de belirtmişsiniz, aynı sayfanın defalarca gönderilmesini istemiyorsunuz. Bunu kod yoluyla engellemeniz mümkünse harika olur. Günde 2 - 3 imleme yapıyorum ama aynı içeriği gönderme ihtimalim de yok değil. Bunu kod ile engelleyerek bizi bu ikilemden kuratarabilir, kendi çekincenizi de ortadan kaldırabilirsiniz. Zaten aynı sayfanın defalarca imlenmesi kimseye de fayda sağlamıyor.
Bunun yanısıra; sistemin geleceği için günlük veya zaman aralıklı limitlemeleri düşünmenizde fayda görüyorum. İstismar kaçınılmaz, hepimiz aynı kaynağı kullanıyoruz, bir iki kişinin spamleri yüzünden bu sistemden mahrum bırakılmak istemeyiz.
rss ile yalnızca url çekiyor anladığım kadarıyla. Title, desc ve keywordsleri siteye girip düzenliyor. Bunun yerine tüm bu verileri de rss'den çekse, biz de bu yapıya göre rss hazırlasak çok daha pratik olur.
Sebebi, sayfalarımda title ve açılamada sabit kullandığım bir yapı var "başlık- slogan - site" adı şeklinde duruyor. Fakat ben imlerken yalnızca "title"ı yani başlığı göndermek istiyorum. Dolayısıyla her imleme için rss'den çektiğim veriyi düzenlemem gerekiyor.
İkinci önerimi siz kendiniz de belirtmişsiniz, aynı sayfanın defalarca gönderilmesini istemiyorsunuz. Bunu kod yoluyla engellemeniz mümkünse harika olur. Günde 2 - 3 imleme yapıyorum ama aynı içeriği gönderme ihtimalim de yok değil. Bunu kod ile engelleyerek bizi bu ikilemden kuratarabilir, kendi çekincenizi de ortadan kaldırabilirsiniz. Zaten aynı sayfanın defalarca imlenmesi kimseye de fayda sağlamıyor.
Bunun yanısıra; sistemin geleceği için günlük veya zaman aralıklı limitlemeleri düşünmenizde fayda görüyorum. İstismar kaçınılmaz, hepimiz aynı kaynağı kullanıyoruz, bir iki kişinin spamleri yüzünden bu sistemden mahrum bırakılmak istemeyiz.