• 14-12-2012, 20:12:29
    Üyeliği durduruldu
    ReaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rss ile eklenen veriler için bir önerim olacak;
    rss ile yalnızca url çekiyor anladığım kadarıyla. Title, desc ve keywordsleri siteye girip düzenliyor. Bunun yerine tüm bu verileri de rss'den çekse, biz de bu yapıya göre rss hazırlasak çok daha pratik olur.
    Sebebi, sayfalarımda title ve açılamada sabit kullandığım bir yapı var "başlık- slogan - site" adı şeklinde duruyor. Fakat ben imlerken yalnızca "title"ı yani başlığı göndermek istiyorum. Dolayısıyla her imleme için rss'den çektiğim veriyi düzenlemem gerekiyor.

    İkinci önerimi siz kendiniz de belirtmişsiniz, aynı sayfanın defalarca gönderilmesini istemiyorsunuz. Bunu kod yoluyla engellemeniz mümkünse harika olur. Günde 2 - 3 imleme yapıyorum ama aynı içeriği gönderme ihtimalim de yok değil. Bunu kod ile engelleyerek bizi bu ikilemden kuratarabilir, kendi çekincenizi de ortadan kaldırabilirsiniz. Zaten aynı sayfanın defalarca imlenmesi kimseye de fayda sağlamıyor.

    Bunun yanısıra; sistemin geleceği için günlük veya zaman aralıklı limitlemeleri düşünmenizde fayda görüyorum. İstismar kaçınılmaz, hepimiz aynı kaynağı kullanıyoruz, bir iki kişinin spamleri yüzünden bu sistemden mahrum bırakılmak istemeyiz.
    İmleme siteleri zaten aynı sayfayı tekrardan eklemenize imkan sağlamıyor hocam.
  • 14-12-2012, 21:42:00
    rss olayında da zaten daha once imlediğin sayfalar çıkmıyor
  • 14-12-2012, 22:55:26
    hocam sistemde problem var sanırım türkçe karakter hatası almaya başladım
  • 15-12-2012, 00:10:28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    blackcurse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biraz etrafımıza bakalım.
    üst menüde kendime ait kullanıcı bilgisi diye bir bölüm var. oradan yapabilirsiniz..
    Hocam derken üstüne niye alindin onu anlamadim . Konu sahibi script sahibinden destek istedim.


    Sn commention Allah razi olsun hocam
  • 15-12-2012, 00:50:51
    Üyeliği durduruldu
    karan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sistemde problem var sanırım türkçe karakter hatası almaya başladım
    Bizim sistemde öyle gözüküyor olabilir fakat imleme sitelerine gönderilirken sorun oluşmuyor farklı fonksiyondan geçiyor, veri tabanındaki dosyadan kaynaklanıyor yani yoksayın gözükeni.
  • 15-12-2012, 00:55:03
    commention adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim sistemde öyle gözüküyor olabilir fakat imleme sitelerine gönderilirken sorun oluşmuyor farklı fonksiyondan geçiyor, veri tabanındaki dosyadan kaynaklanıyor yani yoksayın gözükeni.
    problem çözülmüştür teşekkür ederim .
  • 15-12-2012, 01:04:16
    kullanım hakkında demo varsa almak incelemek istiyorum. ekran görüntüsü koysanız o da iyi olurdu.
    Eski konuları manuel imletiyoruz sanırım, peki yeni eklenenleri otomatik gönderemiyormu?
  • 15-12-2012, 15:45:06
    Üyeliği durduruldu
    yemekbloglari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kullanım hakkında demo varsa almak incelemek istiyorum. ekran görüntüsü koysanız o da iyi olurdu.
    Eski konuları manuel imletiyoruz sanırım, peki yeni eklenenleri otomatik gönderemiyormu?
    Sistemde hiç bir şey otomatik değil, sizin onayınız olmadan hareket edilmiyor.

    Gerekli mesajlar gönderilmiştir, alanlara hayırlı olsun, pingleme servisi yakında eklenecektir.
  • 16-12-2012, 04:36:35
    Demo varsa inceledikten sonra almayı düşünüyorum