cost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende demo almak isterim. denemek için.
Gerekli mesajlar gönderildi, bu arada sistemimizde bulunan bir imleme sitesi sahibinden mesaj var;

Hocam Bişey Bekleyerek Bilgilendirmiyorum sizi. inanın Programla imleme Yapıyorum Normalde. Sizin imlerde Hata oldumu girip sisteminizden imleme yapıyorum Kontrol Amaçlı yada tanıtım yazılarımı imliyorum. sistem başarılı. Yalnız Bazı Kullanıcılar Bedava Diye Sabah Akşam imleme (spam) yapıyor.
imleme Aralarında 10-20 dk bekleseler tüm imlemeleri kabul edilir. Ucuz Verilince Arkadaşlar Biraz Yoğun Çalışıyor.imleme Aralarında 5-10 dk mola vermesi gerekir.Sistemin Sürekliliği için Yardımcı olmaya çalışıyorum. yoksa içerikleri ardı ardına girio, kendi sitemiz spam durumuna düşecek bu yüzden.
imleme sistemini seo açısından bende kullanıyorum, bu kadar site için A Class IP ler sağlıyorum. Hepsi Farklı IP Olsun imlemeler etkili olsun diye.Kendi Sitelerimize Destek Sağlarken Sizede Yardımcı olabiliyoruz. Önemli Olan Bu.Uyarırsanız Sevinirim.

İyi çalışmalar