yemekbloglari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kullanım hakkında demo varsa almak incelemek istiyorum. ekran görüntüsü koysanız o da iyi olurdu.
Eski konuları manuel imletiyoruz sanırım, peki yeni eklenenleri otomatik gönderemiyormu?
Sistemde hiç bir şey otomatik değil, sizin onayınız olmadan hareket edilmiyor.

Gerekli mesajlar gönderilmiştir, alanlara hayırlı olsun, pingleme servisi yakında eklenecektir.