• 11-12-2012, 22:40:30
    Bende sorunsuz calisiyor bazi rss lerde yetki problemi oluyor sanirim
  • 11-12-2012, 22:41:40
    detaylı pm
  • 11-12-2012, 22:43:15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    rss sorununu halletsem rss içinde alacağm
  • 11-12-2012, 22:55:10
    commention adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal adresi yazıyorsunuz hocam, hangi konuyu imleyecekseniz onun adresini...

    ______________________________




    Bu 4 gündür güncellenmiyor falan anlamadım hocam ben baktım 2 saniye önce yeni adres eklenmiş?
    upcoming yazan kısıma ekliyor hocam en başta eklediğimizde. oradan sonra site sahibi onaylar ise yayınlananlar yani published kısmına ekleniyor. işşte o zaman siteye eklenmiş oluyor bizim imlemeler..bahsettiğim siteler de dediğim gündür hiç yeni imleme onaylamamış
  • 11-12-2012, 23:49:50
    Üyeliği durduruldu
    ctis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende sorunsuz calisiyor bazi rss lerde yetki problemi oluyor sanirim
    Giriş yaptıktan sonra başka sekmeye geçince düzeliyor, php ile alakalı bir problem arada bende yaşıyorum

    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rss sorununu halletsem rss içinde alacağm
    Mesajda da dediğim gibi kodlarınıza hükmedemem ben, yardımcı olmak isterdim ama yapabileceğim bir şey yok

    blackcurse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    upcoming yazan kısıma ekliyor hocam en başta eklediğimizde. oradan sonra site sahibi onaylar ise yayınlananlar yani published kısmına ekleniyor. işşte o zaman siteye eklenmiş oluyor bizim imlemeler..bahsettiğim siteler de dediğim gündür hiç yeni imleme onaylamamış
    Anladım hocam, 2-3 site sahibini tanıyorum, kibar bir dille onaylamalarını talep ettim ama onlar için çok zor olmalı, sonuçta günlük 100'den fazla imleme oluyor onaylamaları çok zor.Published kısmına çok süre sonra geçiyor sanırım.


    ____________________________


    ÖNEMLİ NOT :
    - Lütfen sistemde her nerede olursa olsun adreslerinizin başına http:// ekleyiniz!
    - İmleme botunda sorun olursa, ben bunu belirtirim, her gün düzenli kontrol ediyorum arkadaşlar.Çok anormal bir problem olmadığı sürece geçici olarak atışların yapılmaması sorun olmamalı.
    - Konuya atış yapamıyorum, bozuk diye yazan 3 arkadaş aynı imlemeyi yapmaya çalışmış, diğer 1 tanesi de başına http yazmamış.Geri kalan tüm hatalar anlıktı ben hepsiyle ilgileniyorum.

    - Eğer problem yaşıyorsanız, imleme sorunu yaşadığınız adresi bana özel mesajla atarsanız kontrol edeceğim.Sadece atış yapamıyorum diye yazdığınız zaman ben 100 kişilik veri tabanında en son kim giriş yapmış kimde hata var diye aramak zorunda kalıyorum.Bana ne kadar detaylı bilgi verirseniz, probleme veya talebe ulaşmam o kadar hızlı olur, sizde istediğinizi hızlıca almış olursunuz
  • 11-12-2012, 23:58:05
    yazılım ücretini kesinlikle hakeden bir yazılım tek merak ettiğim bu cuzi miktar parayla nasıl uzun süre sürdürülebilirlik sağlanacak çünkü her gün gelişiyor ufak tefek sorunları her zaman olur yeni birşey bu
  • 12-12-2012, 01:03:35
    Üyeliği durduruldu
    Smashing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazılım ücretini kesinlikle hakeden bir yazılım tek merak ettiğim bu cuzi miktar parayla nasıl uzun süre sürdürülebilirlik sağlanacak çünkü her gün gelişiyor ufak tefek sorunları her zaman olur yeni birşey bu
    Baştaki mesajlarımda da söylemiştim, tüm bu yaptıklarımız Commention projesinin bir parçası.Aynı zamanda bu botu bende kullanıyorum.Bozulursa yenileyeceğim, yeni siteler ekleriz en olmadı.İşleri büyütmek adına çalışmalar içerisindeyiz, sorun olamayacağını düşünüyorum en azından öyle umuyorum.Her gün geliştirme çabası içerisindeyiz, daha iyisi için.Piyasada bulunan botlar çok pahalı, çok abartı fiyatlar, kimse alamıyor.Bu şekilde herkes faydalanıyor, herkes sağlıklı işler çıkartıyor.Birbirimizi desteklersek çok iyi ürünler çıkartabiliriz düşüncesindeyim.Cüzi miktar dediğimiz fiyat server fiyatını karşılıyor bu yeter sanırım, işçilikte yok ki? İşi zaten robotlar yapıyor.Bence şu an serverın yettiği kadarıyla bu fiyat gayet iyi.Şu an her şey mükemmel, pozitif olarak bakıyorum Ufak tefek sorunlar için herkese destek vermeye çalışıyorum, kesinlikle aksatmamak için gerekirse telefonumdan düzenleme yapıyorum.Umarım çok büyük bir engelle karşılaşmayız...
  • 12-12-2012, 02:15:45
    Pm gönderdim. İlgilenirsen sevinirim
  • 12-12-2012, 11:14:38
    commention adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baştaki mesajlarımda da söylemiştim, tüm bu yaptıklarımız Commention projesinin bir parçası.Aynı zamanda bu botu bende kullanıyorum.Bozulursa yenileyeceğim, yeni siteler ekleriz en olmadı.İşleri büyütmek adına çalışmalar içerisindeyiz, sorun olamayacağını düşünüyorum en azından öyle umuyorum.Her gün geliştirme çabası içerisindeyiz, daha iyisi için.Piyasada bulunan botlar çok pahalı, çok abartı fiyatlar, kimse alamıyor.Bu şekilde herkes faydalanıyor, herkes sağlıklı işler çıkartıyor.Birbirimizi desteklersek çok iyi ürünler çıkartabiliriz düşüncesindeyim.Cüzi miktar dediğimiz fiyat server fiyatını karşılıyor bu yeter sanırım, işçilikte yok ki? İşi zaten robotlar yapıyor.Bence şu an serverın yettiği kadarıyla bu fiyat gayet iyi.Şu an her şey mükemmel, pozitif olarak bakıyorum Ufak tefek sorunlar için herkese destek vermeye çalışıyorum, kesinlikle aksatmamak için gerekirse telefonumdan düzenleme yapıyorum.Umarım çok büyük bir engelle karşılaşmayız...
    hocam öyle de sonucta işçilik miktarı da senin işçiliğin var ortada
    Bir de server parasını ne kadar süreyle karşılayacak ki sen aylık ödüyorsun ücreti biz ise tek seferde verdik.
    +
    bir de arkadaşlar gerçekten öyle anlık hata alınca buraya yazıp kirlilik yaratmayın. Önce bir bakın sorun sizden kaynaklı mı.
    Değilse 1 gün boyunca sürekli hiç yapamaz iseniz hep hata alır iseniz arkadaşa bildirirsiniz.