Mükemmel İmleme Botu (Süresiz - 14.99 Dolar)
655
●43.559
- 11-12-2012, 22:55:10upcoming yazan kısıma ekliyor hocam en başta eklediğimizde. oradan sonra site sahibi onaylar ise yayınlananlar yani published kısmına ekleniyor. işşte o zaman siteye eklenmiş oluyor bizim imlemeler..bahsettiğim siteler de dediğim gündür hiç yeni imleme onaylamamışcommention adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-12-2012, 23:49:50Üyeliği durdurulduGiriş yaptıktan sonra başka sekmeye geçince düzeliyor, php ile alakalı bir problem arada bende yaşıyorumctis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Mesajda da dediğim gibi kodlarınıza hükmedemem ben, yardımcı olmak isterdim ama yapabileceğim bir şey yokKirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım hocam, 2-3 site sahibini tanıyorum, kibar bir dille onaylamalarını talep ettim ama onlar için çok zor olmalı, sonuçta günlük 100'den fazla imleme oluyor onaylamaları çok zor.Published kısmına çok süre sonra geçiyor sanırım.blackcurse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
____________________________
ÖNEMLİ NOT :
- Lütfen sistemde her nerede olursa olsun adreslerinizin başına http:// ekleyiniz!
- İmleme botunda sorun olursa, ben bunu belirtirim, her gün düzenli kontrol ediyorum arkadaşlar.Çok anormal bir problem olmadığı sürece geçici olarak atışların yapılmaması sorun olmamalı.
- Konuya atış yapamıyorum, bozuk diye yazan 3 arkadaş aynı imlemeyi yapmaya çalışmış, diğer 1 tanesi de başına http yazmamış.Geri kalan tüm hatalar anlıktı ben hepsiyle ilgileniyorum.
- Eğer problem yaşıyorsanız, imleme sorunu yaşadığınız adresi bana özel mesajla atarsanız kontrol edeceğim.Sadece atış yapamıyorum diye yazdığınız zaman ben 100 kişilik veri tabanında en son kim giriş yapmış kimde hata var diye aramak zorunda kalıyorum.Bana ne kadar detaylı bilgi verirseniz, probleme veya talebe ulaşmam o kadar hızlı olur, sizde istediğinizi hızlıca almış olursunuz
- 12-12-2012, 01:03:35Üyeliği durdurulduBaştaki mesajlarımda da söylemiştim, tüm bu yaptıklarımız Commention projesinin bir parçası.Aynı zamanda bu botu bende kullanıyorum.Bozulursa yenileyeceğim, yeni siteler ekleriz en olmadı.İşleri büyütmek adına çalışmalar içerisindeyiz, sorun olamayacağını düşünüyorum en azından öyle umuyorum.Her gün geliştirme çabası içerisindeyiz, daha iyisi için.Piyasada bulunan botlar çok pahalı, çok abartı fiyatlar, kimse alamıyor.Bu şekilde herkes faydalanıyor, herkes sağlıklı işler çıkartıyor.Birbirimizi desteklersek çok iyi ürünler çıkartabiliriz düşüncesindeyim.Cüzi miktar dediğimiz fiyat server fiyatını karşılıyor bu yeter sanırım, işçilikte yok ki? İşi zaten robotlar yapıyor.Bence şu an serverın yettiği kadarıyla bu fiyat gayet iyi.Şu an her şey mükemmel, pozitif olarak bakıyorumSmashing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ufak tefek sorunlar için herkese destek vermeye çalışıyorum, kesinlikle aksatmamak için gerekirse telefonumdan düzenleme yapıyorum.Umarım çok büyük bir engelle karşılaşmayız...
- 12-12-2012, 11:14:38hocam öyle de sonucta işçilik miktarı da senin işçiliğin var ortadacommention adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bir de server parasını ne kadar süreyle karşılayacak ki sen aylık ödüyorsun ücreti biz ise tek seferde verdik.
+
bir de arkadaşlar gerçekten öyle anlık hata alınca buraya yazıp kirlilik yaratmayın. Önce bir bakın sorun sizden kaynaklı mı.
Değilse 1 gün boyunca sürekli hiç yapamaz iseniz hep hata alır iseniz arkadaşa bildirirsiniz.