• 09-12-2012, 23:58:09
    karakter hatası yaşıyorum bende hocam, gündüz iyiydi ama şimdi karakterler bozuldu.
  • 10-12-2012, 00:17:54
    Üyeliği durduruldu
    DeviLLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    karakter hatası yaşıyorum bende hocam, gündüz iyiydi ama şimdi karakterler bozuldu.
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-9" />
    <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=windows-1254" />

    Gerekli açıklamayı özel mesajla yolladım, öncelikle sitenizin düzgün olması gerekiyor hocam.2 tane karakter seti var, bot hangisine göre yapsın?

    view-source:http://www.kolayca.net/yazi4357-ayse...u-acikladi.htm

    Neyse hocam, kodlarınızı düzenlemeyin ben sizin yerinize botu düzenledim, sadece sizin hesabınızda sizin sitenize özel karakter kodlaması okuyor, girip deneyebilirsiniz.


    _________________



    YENİ ÖZELLİK :
    - Artık sosyal imleme sitelerine de gönderim yapabilirsiniz, Bentio, Delicious, Diigo, Friendfeed, Tumblr ve Twitxr hesaplarınızı açıp, onaylayıp gönderim işlemi yaparken onları da seçmeniz yeterli olacaktır.Kendime ait kullanıcı bilgilerim sekmesinden hesap ekleyerek başlayabilirsiniz.
    Bu hizmet tamamen ücretsizdir.
  • 10-12-2012, 01:02:20
    Sattığı ürüne bu kadar destek veren başka kimse yok r10 da tebrik ediyorum gerçekten
  • 10-12-2012, 04:55:06
    pm alabilir miyim?
  • 10-12-2012, 08:34:12
    vallahi her yönüyle ellerine kollarına sağlık kardeşim
  • 10-12-2012, 14:58:18
    Üyeliği durduruldu
    CanliKayit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sattığı ürüne bu kadar destek veren başka kimse yok r10 da tebrik ediyorum gerçekten
    Kesinlikle katılıyorum
  • 10-12-2012, 14:59:59
    sürekli imleme yapmaknın siteler açısından ileriki zamanlar eksi bir yönü olurmu acaba. ¿
  • 10-12-2012, 15:28:57
    Üyeliği durduruldu
    gencprens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sürekli imleme yapmaknın siteler açısından ileriki zamanlar eksi bir yönü olurmu acaba. ¿
    Bu konu hakkında benim bir fikrim yok, SEO'dan anlayan arkadaşlar yanıtlasınlar bu soruyu.

    İyi yorumlarınız için teşekkürler bu arada...
  • 10-12-2012, 17:05:53
    Üyeliği durduruldu
    gencprens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sürekli imleme yapmaknın siteler açısından ileriki zamanlar eksi bir yönü olurmu acaba. ¿
    Tam tersine alt sayfaların yükselir, test edebilirsin