karakter hatası yaşıyorum bende hocam, gündüz iyiydi ama şimdi karakterler bozuldu.
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-9" />
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=windows-1254" />
Gerekli açıklamayı özel mesajla yolladım, öncelikle sitenizin düzgün olması gerekiyor hocam.2 tane karakter seti var, bot hangisine göre yapsın?
view-source:
http://www.kolayca.net/yazi4357-ayse...u-acikladi.htm Neyse hocam, kodlarınızı düzenlemeyin ben sizin yerinize botu düzenledim, sadece sizin hesabınızda sizin sitenize özel karakter kodlaması okuyor, girip deneyebilirsiniz.
_________________
YENİ ÖZELLİK :
- Artık sosyal imleme sitelerine de gönderim yapabilirsiniz,
Bentio, Delicious, Diigo, Friendfeed, Tumblr ve Twitxr hesaplarınızı açıp, onaylayıp gönderim işlemi yaparken onları da seçmeniz yeterli olacaktır.
Kendime ait kullanıcı bilgilerim sekmesinden hesap ekleyerek başlayabilirsiniz.
Bu hizmet tamamen ücretsizdir.