Smashing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazılım ücretini kesinlikle hakeden bir yazılım tek merak ettiğim bu cuzi miktar parayla nasıl uzun süre sürdürülebilirlik sağlanacak çünkü her gün gelişiyor ufak tefek sorunları her zaman olur yeni birşey bu
Baştaki mesajlarımda da söylemiştim, tüm bu yaptıklarımız Commention projesinin bir parçası.Aynı zamanda bu botu bende kullanıyorum.Bozulursa yenileyeceğim, yeni siteler ekleriz en olmadı.İşleri büyütmek adına çalışmalar içerisindeyiz, sorun olamayacağını düşünüyorum en azından öyle umuyorum.Her gün geliştirme çabası içerisindeyiz, daha iyisi için.Piyasada bulunan botlar çok pahalı, çok abartı fiyatlar, kimse alamıyor.Bu şekilde herkes faydalanıyor, herkes sağlıklı işler çıkartıyor.Birbirimizi desteklersek çok iyi ürünler çıkartabiliriz düşüncesindeyim.Cüzi miktar dediğimiz fiyat server fiyatını karşılıyor bu yeter sanırım, işçilikte yok ki? İşi zaten robotlar yapıyor.Bence şu an serverın yettiği kadarıyla bu fiyat gayet iyi.Şu an her şey mükemmel, pozitif olarak bakıyorum Ufak tefek sorunlar için herkese destek vermeye çalışıyorum, kesinlikle aksatmamak için gerekirse telefonumdan düzenleme yapıyorum.Umarım çok büyük bir engelle karşılaşmayız...