• 20-10-2010, 18:50:42
    #19
    Bir adet almayı düşünüyorum.
  • 20-10-2010, 21:36:39
    #20
    Üyeliği durduruldu
    krmcnyldrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir adet almayı düşünüyorum.
    İletişim Bilgileri Gönderilmiştir.
  • 20-10-2010, 21:40:30
    #21
    fiyat pm alabilirmiyim
  • 20-10-2010, 22:29:18
    #22
    bunu ücretsiz verdiniz dağıttınız sonra iframe ile kendi sitenize yönlendirip lisansız kullanım yazmışsınız bu nasıl bir anlayış anlamadım açıkcası kendi elinizle dağıttınız
  • 21-10-2010, 02:21:54
    #23
    Üyeliği durduruldu
    dataixir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu ücretsiz verdiniz dağıttınız sonra iframe ile kendi sitenize yönlendirip lisansız kullanım yazmışsınız bu nasıl bir anlayış anlamadım açıkcası kendi elinizle dağıttınız
    Merhaba,
    Bahsettiğiniz konuda açıklama yapmaktan inanın sıkıldım.
    Gerekli zamanda, gerekli kişilere yazılımı kaldırmaları hususunda uyarılar yaptık.
    1. uyarılarımızı mail yolu ile uyararak
    2. uyarılarımızı site yönlendirip lisans ihlali uyarı yaparak (şimdiki aşama)
    3. uyarılarımız savcılık eliyle yapılacaktır.

    Yazılımın sahibi olduğum için istediğime izin verir istediğime vermem. Anlayış budur. Anlamak için uğraşmanıza gerek yok yani.

    Teşekkürler.
  • 21-10-2010, 02:45:38
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Ya arkadaşlar saçmalamayın artık adam eski versiyonu bedava dağıtır sonrada çeker bu onun bileceği şey sanki paramı ödediniz birde adama yukleniyorsunuz ? Adam yeni sürüm yapmış emek harcamış satış yapıyor bırakın artık bu çekememezliği ve baltalamayı inanın arkadaşı hiç tanımıyorum belki dünyanın en kötü adamı ama bu konuda yüklenmek yanlış scriptle ilgili her konuyu yazmış ek bilgi gerekirse pm atar istersiniz insanların emeği ve ekmeği ile oynamayın lütfen.

    Sevgiler sanada hayırlı satışlar dilerim ...
  • 21-10-2010, 03:19:01
    #25
    iyide eski sürümünden bahsediyorum birader bilip bilmeden konuşma forumda dağıttı bizde indirdik ücretsiz diye bilseydik sonradan ücret isteyeceğini bu sistemimi değil başka sistemle başlardık en başından ben satışı baltalamıyorum bu arada güzel bir sistem ona lafımız yok yaptığı olay tuaf bedava dağıttığı sistemi kullanıyoruz sonra gelip para istiyor nerede görülmüş böle bişey ???
  • 21-10-2010, 12:16:00
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Konu Güncel Satış Devam Ediyor.
  • 27-10-2010, 19:37:32
    #27
    bir adet alınmıştır. verdiği destekten ve anlayıştan dolayı SYsoft yazılımcılarına teşekkür ederim. adamlar sağolsun ne istediysem yaptılar. herkese tavsiye ederim.